zamknij reklamę

Wyjazd na bardzo mocno obsadzonyturniej 02-09-2017 z pod Orlika Tęgoborze godzina 7:30 . Adres:LKS GORCE Kamienica 433, 34-608 Kamienica * Dzieci zabierają legitymacje + żółte stroje+dresy Akademii+ochraniacze * Proszę by dzieci zabrałyze sobą podkładki do siedzenia w...

Dnia 07-08-2017 zawodnicy z naszej akademii powracają do treningów. Po krótkiej przerwie rozpatrzymy nowy sezon piłkarski...

Za nami czwarty dzień obozu grupy młodszej. Do południa zawodnicy zwiedzali Krynicę, wyjechali koleją linową na Górę Parkową gdzie były...

Środa była trzecim dniem obozu. Po popranym rozruchu i śniadniu zawodnicy rozegrali mecz rewanżowy z Akademia Poprad Muszyna. Kolejny raz...

Drugi dzień za nami. Zawodnicy odbyli dwa treningi do tego odbyła się analiza video meczu z Popradem Muszyna. Wieczorem zawodnicy wspólnie spędzili czas na różnych zabawach integracyjnych w grupach. Apetyt dopisuje, warunki hotelowe okej...Jutro o 10 hgramy rewanż z Akademią Poprad...

Pierwszy dzień obozu grupy młodszej dobiega końca. Wszystko według planu. Po zameldowaniu i obiedzie zawodnicy rozegrali pierwszy mecz z Akademia Poprad Muszyna. Mecz trwał 90 min zawodnicy zdali egzamin i pewnie wygrali mecz. Wieczorem drużyna odbyła jeszcze odprawę z motywacji i o 22...

Piątek był ostatnim dniem obozu. Zawodnicy po śniadaniu spakowali się i o 11 wyjechaliśmy do Tylicza na mecz z Koroną Beskidu . Mecz rozegrano na bardzo dobrym boisku i zakończył się naszą wygraną. Zawodnicy pokazali twardy nieustapliwy charakter w tym meczu. Po meczu udaliśmy się...

Czwarty dzień obozu był najgorętszym dniem. Rano trening, obiad, później odwiedziliśmy pobliskie kompielisko. Zawodnicy mieli możliwość ochłodzenia się , a od 17 do 19 rozegraliśmy czwarty sparing , wgrywając 10-4 z Koroną Beskidu. Wieczorem wspólna zabawa przy ognisku i karaoke....

Dzisiaj kolejny dzień obozu za nami. Zawodnicy bardzo dobrze przespali drugą noc. Rano o 730 rozruch pózniej o 10 rozegraliśmy mecz  z AP Poprad Muszyna. Widoczne było zmęczenie już zawodników dlatego nie do końca mogli oni pokazać wszystkie swoje możliwości. Po obiedzie wybraliśmy...

Drugi dzień obozu dobiegła końca. Oprócz dwóch treningów trenerzy z zawodnikami analizowali video mecz z Muszyna. Po kolacji rozpoczęły się trzy tirnieje , FIFA, BILARD, PIN PONK. Wyniki turnieji  podamy jutro. Po kolacji cała drużyna wybrała się na spacer odwiedzają zabytkową...

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Więcej informacji można znaleźc w naszej Polityce Prywatności. [X] Zamknij